XXXI WOJEWÓDZKI KONKURS PLASTYCZNY I LITERACKI
REGULAMIN
ORGANIZATORZY KONKURSÓW:
∙ Młodzieżowy Dom Kultury „Pod Akacją” w Lublinie,
∙ Wydział d/s Wychowania Katolickiego Kurii Metropolitalnej w Lublinie.
CELE KONKURSÓW:
∙ kultywowanie bożonarodzeniowej tradycji chrześcijańskiej,
∙ rozbudzenie ekspresji plastycznej dzieci i młodzieży inspirowanej Świętami Bożego Narodzenia,
∙ wyrażenie nastroju i uczuć związanych ze Świętami Bożego Narodzenia w formie literackiej,
∙ promowanie młodych talentów plastycznych i literackich poprzez umożliwienie prezentacji twórczości dzieci i młodzieży szerszemu kręgowi odbiorców, ∙ wymiana doświadczeń i rozszerzenie zakresu wiedzy autorów prac na temat różnych technik plastycznych.
ZAŁOŻENIA REGULAMINOWE:
∙ uczestnikami Konkursów mogą być uczniowie województwa lubelskiego i Diecezji Lubelskiej,
∙ komisja powołana przez organizatorów przyzna równorzędne nagrody i wyróżnienia w czterech grupach wiekowych:
1) klasy I – III szkoły podstawowej
2) klasy IV – VI szkoły podstawowej
3) klasy VII i VIII szkoły podstawowej
4) szkoły ponadpodstawowe,
Prace plastyczne mogą być wykonane w dowolnej technice: malarstwo, rysunek, grafika, techniki mieszane w formacie nie mniejszym niż A3 (297x420 mm) i nie większym niż B1 (707x1000 mm); prace literackie - pisane wierszem lub prozą (do 10 tys. znaków),
∙ nie będą oceniane prace wyklejane: ziarnami, szkłem, watą, zapałkami, plasteliną, bibułą itp.
∙ ilość nadesłanych prac plastycznych bądź literackich nieograniczona, ∙ prace literackie prosimy przesłać na adres: imprezy@mdk.lublin.pl
∙ przyjmujemy wyłącznie prace zawierające informacje: imię i nazwisko autora, klasa, adres i numer telefonu szkoły, imię i nazwisko nauczyciela, pod kierunkiem którego praca została wykonana,
∙ prace przestrzenne i zbiorowego autorstwa oraz prace zwinięte w rulon lub zniszczone w wyniku niewłaściwego zapakowania nie będą brane pod uwagę,
∙ koszt przesyłki i jej doręczenia pokrywa nadawca,
∙ prace nie podlegają zwrotowi i pozostają do dyspozycji organizatorów,
∙ zestaw prac powinien zawierać listę ich autorów,
∙ prace prosimy nadsyłać do dnia 18 listopada 2022 r. pod adresem: Młodzieżowy Dom Kultury „Pod Akacją”, ul. Grodzka 11, 20-112 Lublin (decyduje data stempla pocztowego), tel. organizatora: 81 5322740.
∙ WERDYKT KOMISJI JEST OSTATECZNY I NIEPODWAŻALNY, ∙ uroczyste podsumowanie obydwu konkursów, otwarcie wystawy nagrodzonych i wyróżnionych prac oraz wręczenie upominków i dyplomów odbędzie się 7 grudnia 2022 r. (środa) o godz. 16.00 w Młodzieżowym Domu Kultury „Pod Akacją”, ul. Grodzka 11.
Uwaga!
∙ wyniki konkursu dostępne będą na stronie: www.mdk.lublin.pl od 1 grudnia br. ∙ organizatorzy proszą nauczycieli o przesłanie na adres e-mail: imprezy@mdk.lublin.pl potwierdzenia udziału laureatów w finale konkursu do 5 grudnia br.
∙ w przypadku nieobecności podczas podsumowania konkursu dyplomy i nagrody można odebrać do końca stycznia 2023 r. w MDK, ul. Grodzka 11 (pracownia imprez, tel. 81 5322740).
∙ organizator zastrzega sobie prawo do odwołania finału z przyczyn od niego niezależnych
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO)
Informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją XXXI Wojewódzkiego Konkursu Plastycznego i Literackiego „Moje Boże Narodzenie” jest Młodzieżowy Dom Kultury „Pod Akacją” w Lublinie, ul. Grodzka 11, 20-112 Lublin. Współadministratorem danych osobowych jest: Wydział d/s Wychowania Katolickiego Kurii Metropolitalnej w Lublinie.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: mdk@iod.lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Dane osobowe (imię i nazwisko: uczestnika, rodzica/opiekuna prawnego oraz nauczyciela, wiek uczestnika) przekazane w dokumentacji zgłoszeniowej do konkursu będą przetwarzane w celu naboru uczestników, przeprowadzenia i promocji konkursu. Ponadto dane osobowe będą przetwarzane również w celach związanych z realizacją przez jednostkę obowiązku archiwizacyjnego.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie uczestnictwa w konkursie jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a. RODO, art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – w zakresie rozpowszechniania wizerunku w celu promowania wydarzenia w mediach oraz wybranych portalach społecznościowych jak również zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca
1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach-Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Młodzieżowego Domu Kultury „Pod Akacją”.
5. Podanie danych osobowych identyfikujących uczestnika konkursu oraz jego rodzica/ opiekuna prawnego, przetwarzanych na podstawie zgody jest dobrowolne jednakże ich niepodanie spowoduje brak możliwości uczestnictwa w konkursie. Brak zgody na rozpowszechnianie wizerunku nie wyklucza możliwości uczestnictwa w konkursie. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Odbiorcami danych osobowych mogą być: Urząd Miasta Lublin, Kuratorium Oświaty w Lublinie, Wydział d/s Wychowania Katolickiego Kurii Metropolitalnej w Lublinie oraz inne organy administracji publicznej uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa lub podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych. Dane mogą być udostępnione Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Dublin, Irlandia i Facebook, Inc. 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA. Tym samym, dane będą przekazane do Stanów Zjednoczonych Ameryki, gdzie obowiązują inne przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, które w szczególności mogą nie zapewniać dostatecznego poziomu ochrony.
7. Dane osobowe nie będą podlegać automatycznym sposobom przetwarzania danych opierających się na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w szczególności nie będą podlegać profilowaniu.
8. Dane będą przechowywane przez czas naboru, realizacji i promocji konkursu do końca aktualnego roku szkolnego a następnie zostaną usunięte według procedur obowiązujących w placówce.
Protokół z konkursu będzie przechowywany w celu archiwalnym przez okres 25 lat. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody Administrator przetwarza je do czasu zakończenia realizacji ww. celów lub do czasu wycofania zgody.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a. Prawo dostępu do danych osobowych;
b. Prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych;
c. Prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
e. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie tych danych, które przetwarzane będą na podstawie zgody;
f. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE
(Prace przynosimy do p. Danuty Ikwanty do 15 listopada)